Dieta Dukana podczas rzucania palenia

Wiele osób zastanawia się jak wpływa dieta Dukana podczas rzucania palenia. Zobacz jak łączyć odchudzanie z pożegnaniem nałogu tytoniowego.

Planując pożegnanie z papierosami w Naszym życiu obawiamy się jednego, że przytyjemy! Wszyscy wiemy, że rzucenie palenia wiąże się z „dodatkowymi kilogramami”, dlaczego tak się dzieje i czy tak musi być? Jeśli chcesz zapobiec „gromadzeniu się tkanki tłuszczowej” po „pożegnaniu z dymkiem” wybierz dietę proteinową, dzięki niej nie będziesz sięgał po słodycze, fast foody (wszystkie wyraźne i tuczące smaki)…i zapobiegniesz przyrostowi wagi. Dieta Dukana podczas rzucania palenia to wspaniały sposób by nie przytyć.

Nie masz skłonności do nabierania „dodatkowych kilogramów”? Twoja waga mieści się w „standardach BMI”? Palisz około 10 papierosów dziennie? Zastosuj czwartą fazę diety proteinowej, „dzień proteinowy” i otręby owsiane. Dietę możesz stosować tak długo, jak odczuwasz chęć sięgnięcia „po tuczące i puste przekąski”.

W jaki sposób dietą białkową mogą pomóc sobie palacze wypalający około paczki dziennie papierosów? Odpowiednia będzie dla nich trzecia faza ( czyli faza utrwalająca, stosować powinniśmy ją przez około 4 miesiące) i fazę czwartą ( przez okres kolejnych 4 miesięcy).

Jeśli palisz papierosy i masz skłonność do tycia, wybierz fazę II ( stosuj ją 30 dni), przejdź do fazy III (na około 5 miesięcy) i pozostań z fazą IV przez kolejne pół roku. Nie musisz diety Dukana stosować do końca życia! Twój apetyt na wyraziste smaki minę po 12 miesiącach od „porzucenia nałogu tytoniowego”.

Osoby otyłe powinny przejść „przez pełną” dietę Dukana, czyli kolejno powinny zastosować wszystkie 4 fazy (bez żadnych odstępstw). Nie będzie to proste zadanie, gdyż sam „pożegnania z dymkiem” jest dla Nas ogromnym wyzwaniem…Jednak nie zapominajmy o tym, że „do odważnych świat należy” ( i to wytrwałych!).

Ci „byli palacze”, którzy obawiają się przyrostu wagi…nie powinni uciekać „od walki” z nałogiem. Nasza sylwetka nie musi ulec negatywnym modyfikacjom (nie musimy przytyć)! Możemy nawet zyskać nową „lepszą” (to uwaga przede wszystkich do tych, którzy palą i mają nadwagę), wszystko zależy od motywacji!

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

przewiń do góry